Afscheid Rick als fractieondersteuner

Afscheid Rick Stoorvogeldonderdag 04 april 2024 10:26

Op dinsdagavond 26 maart 2024 namen we als fractie, wethouder en bestuur van de ChristenUnie in Veere officieel afscheid van Rick Stoorvogel als fractieondersteuner. Rick heeft vanaf het begin van deze raadsperiode (maart 2022) de fractie ondersteund. Hij zorgde voor een agenda voor de fractievergadering, reserveerde een ruimte, maakte een verslag, verzorgde nieuwsbrieven, hield de website bij en organiseerde werkbezoeken. Bovendien gaf hij in de fractievergadering waardevolle adviezen aan de raads- en commissieleden. Daarnaast is Rick een fijn mens om in ons midden te hebben en sluit zijn levensvisie nauw aan bij die van de ChristenUnie.
Rick woont nu nog samen met zijn vrouw in Koudekerke, maar ze gaan binnenkort naar Middelburg verhuizen. Daardoor gaf hij aan met zijn werk als fractieondersteuner in Veere te willen stoppen.
Wij respecteren vanzelfsprekend zijn besluit, maar we zullen zijn werk, zijn inbreng en zijn persoon zeker gaan missen.
Vanaf deze plaats bedanken we Rick heel hartelijk voor zijn inzet. Het ga je goed Rick in het Middelburgse.

Namens de fractie, René Molenaar en Peter Kemp, wethouder Bert Tuk en namens het bestuur Hans Wattel

Reacties op 'Afscheid Rick als fractieondersteuner'