Bedankt voor uw stem!

cytonn-photography-n95VMLxqM2I-unsplash.jpgdonderdag 17 maart 2022 09:00

Beste ChristenUnie-kiezer in Veere,

Hartelijk bedankt voor uw stem, bij de gemeenteraadsverkiezingen deze week! We zijn dankbaar dat we voor het eerst zelfstandig een zetel hebben gehaald. Met enthousiasme en toewijding willen we nu aan de slag.

Er is veel gebeurd in de afgelopen maanden, om onze ideeën voor Veere in het gemeentebestuur vertegenwoordigd te krijgen. Dat is gelukt en daar zijn we blij mee.  Het doet er echt toe dat we een rol kunnen spelen. Want er is ook veel gebeurd in politiek en bestuurlijk Veere, de afgelopen jaren.

Nu is het tijd om vooruit te kijken en werk te gaan maken van ons grote pakket aan ideeën.

Als kleinste partij en debutant, zijn we bescheiden. Tegelijkertijd denken wij dat we met onze politieke en persoonlijke stijl een onderscheidende rol kunnen spelen. We moeten werk maken van een andere bestuurscultuur en een dienstbare overheid, die haar aandacht weer onverdeeld aan de uitdagingen van de samenleving kan wijden.

En de samenleving heeft heel wat uitdagingen. De belangrijkste zijn wat ons betreft:

• het realiseren van rechtvaardig klimaatbeleid;
  • streven naar een betaalbare woning voor Veerenaren, in de kern waar ze willen wonen.

Samen met de andere partijen en andere uitdagingen, willen we hiermee aan de slag. Dat doen we in vertrouwen op onze God en op hoop van zegen.

Met hartelijke groet,

Team ChristenUnie Veere

Reacties op 'Bedankt voor uw stem!'